01 6 / 2015

image

Μία ή περισσότερες επώνυμες τσάντες στη ντουλάπα της είναι το όνειρο κάθε γυναίκας.
Μια επιθυμία που συνεχώς στριφογυρίζει στο μυαλό τους και εκδηλώνεται με κάθε
ευκαιρία, ειδικά όταν βλέπουν μια γνωστή ή άγνωστη στον ίδιο χώρο να έχει μαζί
της ένα τέτοιο αντικείμενο του πόθου τους. Οι τσάντες αυτές πρώτα και πάνω απ’
όλα φέρουν το λογότυπο του διάσημου οίκου. Το σχέδιο και το χρώμα, η πρωτοτυπία
ή η διαχρονικότητα που τις χαρακτηρίζουν πολλές φορές έρχονται σε δεύτερη
μοίρα. Δείγμα κύρους, επιτυχίας αλλά και καλού γούστου, ένα τέτοιο απόκτημα
ανεβάζει κατακόρυφα την ψυχολογία της κατόχου του.

Το πρόβλημα
που προκύπτει μπροστά σε αυτές τις αγορές είναι η μεγάλη τιμή τους. Σε πολλές
περιπτώσεις η λύση είναι η συνειδητή επιλογή να αγοραστεί μια απομίμηση, η οποία
μοιάζει πάρα πολύ στο αυθεντικό προϊόν. Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις οι
γυναίκες πέφτουν θύματα των παραχαρακτών και πληρώνουν τα “μαϊμού” προϊόντα
στην τιμή των αυθεντικών. Είναι χρήσιμο να μπορούμε να ξεχωρίζουμε όσο γίνεται
πιο εύκολα τα προϊόντα αυτά, για να αποφεύγουμε τέτοιες καταστάσεις. Παρακάτω
θα δούμε μερικές συμβουλές που προκύπτουν από την εμπειρία και τη γνώση της
αγοράς. Προσοχή λοιπόν, η “μάχη” με τους επιτήδειους ξεκινάει…

1.Προσέξτε τα υλικά

Οι
περισσότερες απομιμήσεις είναι κατασκευασμένες από δέρμα. Αυτό συμβαίνει λόγω
του ότι οι πλαστογράφοι εκτιμούν πως οι αγοραστές θα “τσιμπήσουν” το δόλωμα
ευκολότερα αν η τσάντα είναι από το ακριβό αυτό υλικό. Βέβαια η αλήθεια είναι
πως οι επώνυμες τσάντες δεν είναι πάντα φτιαγμένες από ακριβά υλικά. Πιο γνωστό
παράδειγμα οι Louis Vuitton, των οποίων το κύριο υλικό είναι το καραβόπανο, ενώ δέρμα
υπάρχει μόνο στην επένδυσή τους. Τελικά, το δέρμα που θα δούμε σε μια αγορά
μας, πρέπει να έχει ξηρή υφή και όχι λιπαρή, ολισθηρή και κολλώδη για να
εκτιμήσουμε ότι πρόκειται για γνήσιο προϊόν. Επίσης το κυρίως υλικό πρέπει να
το νιώθουμε βαρύ και συμπαγές και όχι κούφιο.

2.Δώστε βάση στις λεπτομέρειες

Οι
αυθεντικές επώνυμες τσάντες είναι πολύ ακριβές, προκύπτει λοιπόν το συμπέρασμα
ότι για την παραγωγή τους τα κριτήρια είναι πολύ αυστηρά και εργάζονται για
αυτό το λόγο οι καλύτεροι σχεδιαστές αλλά και τεχνίτες στο είδος τους. Ατέλειες
ή ελαττώματα είναι πολύ σπάνιο έως απίθανο να δούμε πάνω σε τέτοια προϊόντα. Οι
ραφές οπωσδήποτε θα είναι χωρίς ψεγάδια και χαλαρά νήματα. Πρόχειρες δουλειές
όπως τα εμπρός - πίσω ραψίματα δεν θα δούμε. Φυσικά και μέσα στα λογότυπα των
εταιριών δεν θα υπάρχουν ραφές, αντίθετα θα είναι πολύ καθαρά και ακέραια.

3.Προσοχή στο εσωτερικό

Οι
περισσότερες γυναίκες είναι ικανές να διακρίνουν τις επώνυμες τσάντες κάθε
φίρμας από το εξωτερικό τους σχέδιο. Όμως δεν γνωρίζουν το ίδιο καλά το
εσωτερικό τους, όπως συμβαίνει ευτυχώς και με τους πλαστογράφους. Εκείνοι
αντιγράφουν με βάση κάποιες φωτογραφίες, με αναξιόπιστο και μη ακριβή τρόπο.
Όταν λοιπόν θέλουμε να αγοράσουμε ένα αυθεντικό προϊόν, ακόμα και μέσω
διαδικτύου, καλό θα είναι να προηγηθεί μια φυσική επαφή σε κάποιο κατάστημα για
να ρίξουμε μια ματιά στο εσωτερικό. Αυτό θα μας δώσει σημαντικό πλεονέκτημα στη
“μάχη” της γνησιότητας, καθώς η αντιστοιχία θα πρέπει να είναι απόλυτη και
όχι κατά προσέγγιση.

4.Ο τόπος κατασκευής έχει μεγάλη σημασία

Οι επιτήδειοι συχνά δεν δίνουν μεγάλη έμφαση στον τόπο κατασκευής που αναφέρουν σε
κάθε προϊόν. Απλά τοποθετούν ταμπελάκια με τον τόπο προέλευσης κάθε φίρμας να
γίνεται αυτόματα και τόπος παραγωγής. Αυτό φυσικά δεν είναι ακριβές για την
πλειοψηφία των μοντέλων κάθε εταιρίας. Δηλαδή οι διάσημοι οίκοι διαθέτουν
μονάδες παραγωγής και επεξεργασίας σε αρκετές χώρες ανά την υφήλιο και όχι μόνο
στην έδρα τους, μάλιστα το τελευταίο ενδεχόμενο σπανίζει όλο και περισσότερο.

6.Ορθογραφικά λάθη

Η παρατήρηση
ορθογραφικών λαθών είναι πολύ ισχυρό σημάδι μη αυθεντικότητας. Τα βλέπουμε στο
λογότυπο της εταιρίας, το όνομα του σχεδιαστή ή τον τόπο κατασκευής. Στο
εσωτερικό ή το εξωτερικό της τσάντας. Με λίγη προσοχή μπορούμε εύκολα να
επιβεβαιώσουμε τις υποψίες μας και να διορθώσουμε ή να προλάβουμε τη λάθος επιλογή.